Stör mig verkligen

Något som jag verkligen stör mig på är bloggare eller tjejer som tror att dom är "jätte kända" och håller på att skriva exempelvis "okej eftersom ni tjatar så mycket så bla bla bla" så har dom inte fått en enda kommentar om just det? Jag blir lite irriterad på sånt faktiskt, inte för att jag är avundsjuk på nått sätt, jätte kul om det går bra men man behöver inte skriva det på ett sånt sätt. "okej eftersom ni tjatar så mycket" när inte någon vad det verkar, gjort det? Utan man kan väl bara skriva ut det om man vill och vill man inte så gör man det inte, utan det där med "eftersom NI tjatar" . Kanske är ensam om detta? Eller finns det nån som känner samma sak? Om någon vet varför folk gör så får ni gärna dela med er, så jag förstår bättre ;) Tills dess får bilden tala sitt tydliga språk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback