Diabetes, gravid eller urunvägsinfektion?

Problemet med mycket kissande fick jag lite svar på, diabetes, gravid eller urunvägsinfektion. Jag vet inte, går ju att kolla upp alla tre men hade hoppas på ett enklare svar kanske? Har inga andra "symtomer" än att jag kissade mycket igår, det hade inte alls varit samma idag. Det gör inte ont, vilket jag läst att det gör vid urunvägsinfektion. Gravid finns ju många symtomer för och vet inte om kissa mycket är en av dom, men dom vanligaste som illamående osv har jag inte kännt av, så det tror jag inte.

Men som sagt kanske är bra att kolla alla tre förslagen för att vara på säkra sidan. Eller kanske bara vänta och se eftersom det inte alls varit samma idag, ingen som haft samma eller liknande problem? Utan att det varit något alls?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback