Svar..

Oj det var längesen jag var här inne och kikade nu och senaste inläget jag skrev va i januari? Tiden går fort när man har roligt. Såg i alla fall att jag hade fått lite frågor som jag tänkte svara på.. Fråga: hej jag diggar dig men enda sen du gjorde dissen till sofijah så fatta jag inte vrf ? snälla kan du svara på de ? sofijah har hjälpt mig i mitt liv + jag e bara 12 om du e så snäll kan du säga vrf ni bråka ?<3 du e en jätte bra sångare speciellt låterna inget varar föralltid & utan dig kan du oxå säga om sofijah e död elr inte hennes blogg heter http://sofiakarllson.spotlife.se elr nåt sånt men de ksk inte e hon vet inte ;( så snälla säg Svar: Hej tack för att du gör det :) kul att höra att man har folk som tycker om en fast man lagt ner med musiken. Jag har hört att detta har nämnts förut? Vilken diss är det du pratar om? För vi har aldrig bråkat, vi är inte ovänner och jag har aldrig gjort någon diss till henne. Varför skulle jag? Hon är fortfarande en bra vän till mig, dock när hon la av med musiken tappade vi kontakten och när jag la av tappade vi den helt. Har inte pratat på ett bra tag nu, men har absolut ingenting imot varandra, från mitt håll i alla fall. Tror hon känner samma. Sofia är inte död, hon lever och har ett super bra liv tillsammans med hennes pojkvän Jacob och jag hoppas att vi träffas nån gång igen, snart. Så hoppas det va svar på din fråga? Vi är absolut inte ovänner, har aldrig gjort någon diss till henne och kommer aldrig göra det heller. Och hon är inte död, hon lever. Vet dock inte vad hennes blogg är. Kram Fråga: Skulle du kunna försöka få dina låtar på spotify.Gillar dem för mycket D: Svar: Hej kul att du diggar min musik, men som sagt har lagt ner musiken och vill inte ha den på spotify tyvärr. Men det finns ju massa på youtube ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback