Vad ska man göra?

När man är så fruktansvärt uttråkad? Jag tänker alltid på vad massa saker jag ska göra när inte Gustav är här, som jag vill och behöver när han är här men inte kan. Så som att sitta med bilder och pilla, kolla på bilder och analysera, spela osv men nu när jag väl KAN göra det har jag ingen lust alls med det. Kan bero på att jag jobbat hela veckan och är trött, plust att jag tränade årets första pump igår och har aningen ont i kroppen haha. Jag är ju rätt så nörd vad det gäller serier haha, men nu har jag sätt klart det som jag kan se själv när han inte är hemma, vi tattar ju på en del ihop som kan då inte kan se nu.. orka se om liksom? Nej tack. Så nu har jag laddat ner tre avsnytt av en av mina favorit serier Dexter, hade besträmt att jag skulle vänta tills hela säsongen fanns med svensk text men nu skiter jag i det kan inte vänta mera, eller så är jag för uttråkad bara. Hade ju genetligen behövt, städa, sätta på en disk och en tvätt, vika tvätt plocka och dona men vem orkar sätta igång med det klockan 22.00 en fredag kväll? Inte jag i alla fall, så det får bli lite nördande innan jag deckar i soffan. Men har ni bra tips på vad man kan sysselsätta sig med? Brukar ju läsa också ibland, men har ingen bra bok just nu ska nog ta och ladda ner marie jungstedts nya på ljud bok, så slipper man läsa men nackdelen är att förra gången jag gjorde det somnade jag hela tiden och fick ta tillbaka, så hade man hört det fram lite nej för långt och tillbaka igen osv. Blev lite tröttsamt men kanske går bättre denna gången, får väl se :) Nu är avsnitten klara, hihi så nu får jag roa mig med det en stund. Blev ganska långt inlägg, om egentligen ingenting? Hmmm..

Kommentarer
Terran säger:

Tur att jag kom å spela med dig då när du va så uttråkad ;) <3

2012-01-20 | 10:20:29
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
alexandra säger:

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-27 | 16:23:52
Bloggadress: http://thisisalexandras.blogg.se/
diggare säger:

hej jag diggar dig men enda sen du gjorde dissen till sofijah så fatta jag inte vrf ? snälla kan du svara på de ? sofijah har hjälpt mig i mitt liv + jag e bara 12 om du e så snäll kan du säga vrf ni bråka ?<3

du e en jätte bra sångare speciellt låterna inget varar föralltid & utan dig

kan du oxå säga om sofijah e död elr inte hennes blogg heter

http://sofiakarllson.spotlife.se elr nåt sånt men de ksk inte e hon vet inte ;( så snälla säg

2012-04-18 | 10:21:26
Bloggadress: http://mspblogen.devote.se
SalteTz säger:

Skulle du kunna försöka få dina låtar på spotify.Gillar dem för mycket D:

2012-05-24 | 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback