Jag har bestämt mig

Detta året ska bli ett bra år, detta året kommer bli mitt år ! Jag ska ta hand om mig själv, framförallt min kropp börja äta bra mat och unna mig själv ego tid. Ska jobba så mycket de bara går och fortsätta med fotograferingen. Vid sidan av de ha en underbar pojkvän, fina vänner och familj. Detta året kan inte bli annat än bra, eller vad tror ni? Ska börja med att inte gå på en diet utan min egen lite, jag ska skippa till viss del kolhydrater som man gör på gi men eftersom jag betalat för ett tränings kort så är de ju bra att andvända de :) så vi får se hur detta går. Håll tummarna och önska mig lycka till :)

Nu blir de sängen ska upp och jobba imorgon så bäst jag får lite sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback