Jag blir så trött

Vissa personer gör mig bra så himla, ja jag får inte ens fram ord. Vissa vill bara förstöra till varje pris men i detta faller inte lyckats uppenbarligen. Kan man inte då efter över 2 år ge upp? Dags att lägga ner, de börjar bli jävligt tröttsamt. Jag tycker inte att de finns någon andledning till att vara kompis med ex, varför skulle man? De slutar bara i en massa problem. Jag är inte svartsjuk, jag litar på den jag har ett förhållande med vad tjänar de annars till att vara tillsammans om man inte litar på varandra? Men jag orkar inte med folk som vill få mig att tro på en massa lögner för att dom själv har ett dåligt förhållande.. Och att man ska vara kompis med sin partners ex, till vilken nytta? Varför? Nej tack ! Så låt mig vara i fortsättningen, jag vet de jag behöver veta och tror de jag vill behöver inte folk som går bakom ryggen på sina vänner för att skvallra om saker som inte ens hänt eller kommer hända. Varför kan inte folk bara leva sina egna liv ist för att lägga sig i andras som dom inte har med att göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback