2a Januari 2012

Förs och främst vill jag önska alla en god fortsättning på det nya året :) Detta året kommer blir så bra, det känner jag på mig :) Har sex veckor med jobb framför mig nu vilket ska bli skönt och roligt. Det är skönt att vara på ett och samma ställe, jag är ju som sagt vikarie och då är man ju runt en hel del vilket också är en fördel med att prova på olika ställen. Men det är skönt att veta hur många timmar och dagar man ska jobba.

Just nu ligger/sitter jag i sovrummet medans min sambo ligger ute i soffan och spelar tv spel vilket han gjort ungefär hela dagen, hur orkar man? Haha, fast om sanningen ska fram så har jag faktiskt varit med och spelat lite men blir trött ganska fort faktiskt. Brukar ni spela tv spel? Spelade The Sims mycket innan, har det även nu med spelat några gånger men har inte riktigt tid till det länge. Alla serier tar upp min tid nu ist haha.

Måste passa på att rekomender en super bra grej som jag köpte till mig själv i julklapp ( säger så, så låter det bättre )


                   
                 
Dessa famtastiska shorts som är ifrån gina tricot och heter faktiskt emmas shorts ;) Jag har dom rosa som tjejen bär på bilden i st M och dom är helt perfekta till mig, gillar inte när det sitter tajt så dom är lite större eftersom det är mys shorts så vill jag inte att det ska strama åt hur man än sitter eller ligger :) Så det kan jag verkligen rekomendera er att köpa, fanns på rean så vet inte om det finns några kvar men det skadar ju inte att kika. Hade gärna vellat ha matchande dun tofflor, eller nej inte tofflor det är fel ord. Hur förklarar man, alla har säkert haft sånna dom går ju upp en bit på benen kanske 15 cm eller nått hur sköna som helst. Om någon vet vad jag menar och vet vart det finns så säga gärna till.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen, ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback