Träningen gick bra

Så nu är jag hemma igen, blev ingen hård träningn eftersom det var första gången jag NÅGONSIN tränat eller ja om man inte räknat när vi var på gymmet i skolan på idrotten men det tog man inte speciellt seriöst och gjorde inte så mycket. Men nu ska jag nog börja på allvar, det känns bra.

Ska träna redan imorgon och bokade på söndag också, duktigt va? Nu ska jag strax åka ner till jobbet och stänga, puhh. Känns som schemat är ganska full bokat nu, eller hur? Men hann med ett litet blogg inlägg innan kvällen iaf, sen när jag kommer hem ska jag sova är helt slut, skönt att jag hann duscha nu innan. Det behövdes verkligen, mitt hår usch det var så himla äckligt. Men nu känner jag mig lite som en ny människa igen, skönt !

Ha en bra kväll alla, hörs imorgon godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback