Ska lägga mig tidigt idag

Mycket sushi dem här dagarna känner jag, men det är ju inte så onyttigt eller? Eh ibland måste man få unna sig något gott så onyttigt eller inte det spelar ingen roll haha. Bara det inte blir en vana.. Pratade med en gamal klass kompis innan och insåg hur längesen det var vi träffades, över ett år herregud ! Så vi bestämde att vi skulle ta en fika någon dag, fick också reda på att hon väntar barn. Wiie så skoj fast det kom lite som en överaskning faktiskt, men jätte glad för hennes skull. Ännu en gång stort grattis !

Kommer det något skoj på tvn idag tro? Får hoppas det, som jag skrev igår så var det ju tillbaka till verkligheten för Gustav idag, men icke sa nicke.. Han fick tillbaka sin feber igår och hade ännu en sömnlös natt, stackarn ♥ Så han stannde hemma idag också, men ska förhoppningsvis gå imorgon för detta går inte att bara ligga hemma då får man inga pengar och va ska jag då leva på? Haha, nej skoja bara har börjat tjäna ihop mina egna saker faktiskt.

Dock lever jag lite på honom, men det är mest när vi går ut och då ska väl killarna betala eller? haha. Bortskämd är jag allt lite (a) nej det är jag inte alls, har bara inget jobb. När jag väl får det kan jag nog betala för mig själv och för honom om det skulle vara så. I ett förhållande får man ge och ta helt enkelt, ibland ger man ibland får man och just nu är det väl jag som får och han som ger men men, jag ger tillbaka det i annat ;)

Hur kom jag in på det föresten? Hmm, jaja nu ska jag se på rena rama rolf sen blir det nog sängen känner mig ganska trött faktiskt, har redan krypit ner under täcket och gjort mig redo ;)

Jag just nu..



godnatt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback