Ny klänning och besluts ångest

Nu är jag hemma igen och jag hittade faktiskt en klänning, jätte söt tycker jag men jag vet inte om jag ska ha den på dopet eftersom jag har två andra också ifrån kappahl som jag verkligen tycker om.

Men mamma är där nu så hon skulle nog köpa hem dem för mig så jag kan testa dom och se vilken som passa bäst, bra va? För ibland när man ser det på internet ser det jätte fint ut och sen när man väl provar det eller ser det i butiken är det jätte fult, så får se. Om ingen passar så får jag lämna tillbaka dom imorgon helt enkelt, eller om dom passar kanske man behåller alla (a) hihi. Men här är iaf den klänningen jag köpte, vad tycker ni?



Visst var den fin? Jag gillar den jätte mycket och dessutom var den på rea så fick den för typ halva priset, skit bra ju. Men dock är jag ju lite fest vid dem andra också, så får se vilken det blir tillslut.. Ni kan väl skriva vilken ni tycker av den jag köpte och dessa två ifrån Kappahl





besluts ångets, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback