Min Prinsessa ( text )

 

Vers 1

15 oktober kom vår ängel till jorden
och jag vet att min syster är den stoltaste modern
längtan var stor tills dagen då du kom
och jag fick chansen att känna kärlek ännu en gång
två stolta föräldrar till en underbar dotter
Wilma du är finast i världen och söt som socker
så liten på joden, men så stor i mitt hjärta
jag älskar dig tjejen, du är mosters prinsessa
kommer alltid finnas till hands om du behöver mig
jag vill att du ska veta att jag finns här för dig
smälter när jag ser dig, du är så underbar
du har det lilla extra som ingen annan har
med dina blåa ögon och ditt mörka hår
dina små händer och dina små tår
får du hela världen att stanna till
jag ska ge dig allt du önskar, allt som du vill


Refräng (Jennifer)

En ängel från det blå
jag älskar dig, mer för varje dag som går
du är det finaste på jorden
och lyser starkare än alla stjärnorna på himmelen
du lyser starkare än allt


Vers 2

En dröm blev till verklighet då du fick se världen
jag älskar dig och jag finns med dig hela vägen
från dina första steg, till dina första tänder
från dagen då du kan allt själv och släpper mina händer
så kommer jag stå bakom dig, alltid finnas där
mitt lilla hjärta, du vet alltid vart jag är
ett litet barn, gjorde vintern så varm
dom bästa stunderna är när jag har dig i min famn
mormor och morfar är så stolta över dig
om du bara visste hur mycket som vi älskar dig
blir dom som pappa, eller din mamma?
blyg eller inte, det gör det samma
vi älskar dig för den du och kommer alltid göra det
allting blir bra, bara jag får se dig le
höra ditt skratt och veta att du mår bra
Wilma, du är det finaste vi har


Refräng (Jennifer)

En ängel från det blå
jag älskar dig, mer för varje dag som går
du är det finaste på jorden
och lyser starkare än alla stjärnorna på himmelen
du lyser starkare än allt
En ängel från det blå
jag älskar dig, mer för varje dag som går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback