Kvälls uppdate

Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag, vet inte om jag är så rastlös egentligen eller om jag bara inte vill vara själv. Känns mig inte riktigt som jag brukar, men kan inte sätta fingret på vad det egentligen är. Har bara kännt att jag vellat ha någon här hela dagen, men det är kanske just för att jag inte haft någon här som jag vellat det? Jag vet faktiskt inte..

Matlusten har inte kommit tillbaka alls, snarare blivit värre. Jag känner ingen som helst matlust, jag kan bli hungrig men har ingen ork eller enerigi till att äta ist så sover jag bort hungern typ. Har aldrig haft det såhär förut eller käns såhär så vet inte vad som är fel, käkade tahi mat idag och det är det ända jag ätit på hela dagen och nu mår jag jätte illa och det känns som jag ska spy? Blir ibland lite "rädd" för mig själv och vad som händer med mig, för jag har ingen aning ..

Patrik kommer hit snart iaf, förhoppningsvis han hade lite ont i magen så han skulle se hur han mådde när han hade fått i sig lite mat. Men jag hoppas verkligen det för nu har jag laddat ner massa med skräck filmer som jag hade tänkt att vi skulle se på, åh idag ver jag inte om jag vågar se på någon av dem själv så det är bäst att han kommer haha (A)

Juste förut när jag skulle gå ut och slänga skräpet så såg jag att det gick förbi en barndman eller det liknade det iaf och jag tittade runt för att se om det brann någon stans men jag kunde inte se någon rök eller något. Så jag gick in igen och tittade ut genom fönstret och såg att det stod en brandbil med ett blått blinkade ljus på och förstod att det nog brann någon stan.

Eftersom jag är ensam här gick jag upp för att se om pojkvännens föräldrar visste något och precis när jag skulle gå upp så kom dom ner och frågade vad det va som hände, gustavs pappa gick ut och skulle se om han såg något och jag gick imot köket och då såg jag att de brann nedanför deras hus ungefär. Där pojkvännen har sin båt, så gustavs pappa sprang ner för då hade branbilen kört dit ner och skulle se vad det var som brann egentligen.

Och det var pojkvännens kusins bil som brann, så det var inte så farligt dom fick släkt elden och så men man blev lite så där förvirrad och lite rädd i början, just för att jag var själv okså tror jag.. men det löste ju sig till slut ändå.

Föresten stor grattis till Jenny och Tobbe som fått sitt fjärde barn idag, vet dock inte kön eller något än för Elin sa att hon inte fick berätta men att bebisen var väldigt liten och att dem skulle stanna tills imorgon, får hoppas att allting gått bra och att det är bra med dem och barnen. Bebisen var så himla söt iaf, stort grattis till er igen !

Nu väntar jag på att Patrik ska ringa och säga att jag ska hämta honom så vi kan se på filmerna :D har lite tråkigt nu, eller ja det har jag ju haft hela dagen så det var ingen nyhet kanske men ja nu vill jag göra något ! haha, så får hoppas han ringer snart innan jag somnar av uttåkning, puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback