Kan inte sova?

Ni vet ju att jag skrivit om att pojkvännen inte kan sova på nätterna, jag tror han har smittat mig för nu är det han som ligger och snarkar och jag som inte kan sova? Har legat och försökt i två timmar snart, har tänkt " jag måste, jag måste.. skola imorgon, försök.." ingenting hjälper? jag är klar vaken, vad ska jag göra? Jag måste till skolan imorgon men kommer aldrig komma upp om jag inte somnar inom en snar tid asså.. jag behöver min sömn.

Har ni några tips på vad man kan göra? Tog upp datan och tänkte "tråka ut mig" med den men det hjälpte inte direkt för nu sitter jag ju här? Åhhh, vill bara få sova. Förstår nu hur pojkvännen måste ha haft det och då har han ändå ett jobb att gå till, shit. Så duktig han är min prins ♥

Sen blir det för varmt, för kallt, jag blir kissig, hungrig osv.. alltid är det något som "stör" så man inte kommer till tro, varför? varför? varför? Jag vill bara få sova..

Får väl ta och försöka ännu en gång och hoppas att jag lyckas, hör ni inte något mer så har jag nog gjort det haha ;) Håll tummarna för att jag lyckas, vill sova ! Godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback