Hur skulle jag hinna blogga?

Hur kunde jag tro att jag skulle hinna blogga haha? Jobbade till halv fem sen åkte jag hem och var helt slut så jag somnade och vaknade vid halv åtta igen så då gjorde jag klart loggboken och skickade in den, sen kollade jag på solsidan som äntligen är tillbaka :D Så jävla roligt eller vad säger ni?

Mycket efterlängtat här kan jag säga i alla fall, sen åkte jag hem till mamma för att hon skulle hjälpa mig med läxor men jag fick göra det mesta själv för mormor kom och hälsade på haha, men då var jag i och för sig nästan klar. Skulle tillbaka till jobbet strax innan tio för att se hur han gjorde när han stänge och få koder till larmet osv, så åkte dit och kom hem ungefär vid halv elva och då var det bara att sätta sig med läxorna igen, rolig dag?

Njaa.. är helt slut nu så nu ska jag gå och lägga mig, man blir trött av att stå hela dagen.. Puhh så ska jag upp sex imorgon för skolan är inte jätte sugen faktiskt men men, dags för sängen. Godnatt och sov så gott, puss !

Kommentarer
mia säger:

vad jobbar du med

2011-01-17 | 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback