Hur ska jag göra?

Hej på er, hur är det? Det är bättre med mig nu än det var innan, fy va död i morse så skrev Rebecka och frågade om jag skulle med och träna? Never ! Haha, mina ben var totalt döda efter förra passet jag gjorde, plust att sträckt en muskel eller något det har låst sig eller något, ramlade ner för trappan häromdagen och tror det hände något då, jätte ont gör det! Buhu..

Men men det är bara att hära ut, tillbaka till verkligheten och skolan imorgon då, fy inte pepp för fem öre. Har verkligen njutit av dessa lediga dagar jag haft det var mer än behövande ska jag säga. Sen gick det inte så snabbt som det brukar göra heller och jag fick verkligen njuta av det. Dock blev det ju jobbande också, på tal om det så vet jag inte om han är sur eller något på mig?

Chefen alltså, han frågade om jag kunde komma in på fredag ( jobbade ju bara till tolv typ ) och jag sa för att jag kunde det, för skulle stänga och sådär men har ganska mycket i skolan nu. Inlämning som jag lämnat in nu men det tog ett par timmar sen också prov imorgon som jag ska plugga till för det är sista provet i den kursen och ganska avgörande för betyget klart jag vill plugga liksom?

Sen så frågade han också om jag kunde komma in en stund på lördag och sen jobba själv på söndag som vanligt och göra allt själv har ju bara prov jobbat innan och med honom där hela tiden sen har jag inte fått några pengar för det heller och har varit där ifrån halv tio till fyra, tre fyra gånger det är ändå ganska mycket? Ja i alla fall så sa jag ju först att jag kunde jobba och det var innan jag visste hur mycket det faktiskt va med pluggadet och det.

Ja sa att jag inte riktigt visste men att jag trodde jag kunde jobba, sen så medelade jag då om att jag inte kunde komma på kvällen på fredag och lite senare sa jag också att jag inte kunde jobba något alls i helgen för att det var väligt mycket och sådär. När jag va där och sa det till han så sa han ändå ; jo ja förstår skolan är också viktigt osv.. och det är klart den är eftersom det är sista terminen liksom.

Men efter jag sa att jag inte kunde jobba något alls så svarade han mig inte och har inte hört av sig alls? Är inte det lite nonshalant eller? Han har liksom svarat på allt annat och han själv sa om du har tid kom hit, annars tar vi det på måndag när du fått ditt schema och jag skrev det " kan vi inte ta det på måndag ist när jag fått mitt schema? " men foortfrande inget svar, jag känner jag kan inte bara gå dit heller hejhej här är jag. För det känns just nu som att vi inte har någon avtalad tid så och det känns faktiskt lite jobbigt. Borde jag höra av mig igen och fråga om jag ska komma imorgon eller ska jag vänta, vad tycker ni?

Behöver lite rådgivning känner jag, för vet inte riktigt hur jag ska göra. Om han ska vara nonchalant och inte svara när det är han som är i behov av mig eller vad man ska säga? Det är inte så att jag dör för att få detta jobbet så, jag hade tyckte det va skönt med lite extra pengar som alla andra liksom men det är ju inte något toppen jobb precis men bättre än ingenting, absolut men det är inte så att jag är beredd att offra vad som helst för att få det. Ska han vara nonchalant och få mig att liksom känna att det är jag som gör fel för att han inte svara så vill man ju inte ställa upp och hjälpa en person som jag faktiskt gör och har gjort. Tror inte det är många som jobbar gratis så mycket som jag gjort, kanske får pengar sen men det är inget han sagt något om och inte heller något som jag känner att jag kan mä att fråga efter såhär när man inte ens känner personen. Men får väl se han kanske hör av sig imorgon eller något, vad tycker ni jag ska göra om han inte gör det? Skita i det och vänta tills han hör av sig eller höra av mig till honom? Jag vet inte riktigt..

Nä nu ska jag äta sen blir det sängen, får sova på saken tror jag. Godnatt puss

Kommentarer
Elin säger:

Ja, men det tycker jag absolut att ni ska göra! Kommer dock att bo hos mamma och pappa i ett halvår, men ni kan komma så fort jag flyttar in till stan igen, det var ju riktigt länge sedan vi sågs nu! Kommer jättegärna och hälsar på er också någon gång, har ju faktiskt aldrig varit på Hönö, och jag måste ju få äta "riktiga" hönö-kakor också ;) Filmen var faktiskt rätt så kass! Vad jobbar du med för något?

2011-01-31 | 10:34:50
Bloggadress: http://plittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback