Hemma igen

Hej på er, nu är jag hemma igen men vart är min pojkvän? Han skulle sluta klockan halv fyra och har inte kommit hem än? Skumt, skickade precis ett medelande och skrev " jobbar du över eller har du ramlat och slagit dig? <3 " det var väl lite gulligt? haha, mest på skämt faktiskt men men får väl se när han dyker upp.

Fick lite panik förut då jag kom på att jag inte har någonting att ha på mig på Wilmas dop på lördag? Vad har man på sig på dop? Ska det vara jätte fint eller lite lagom, jag vet inte. Har ju varit på mina kusiners dop innan men denna gången ska jag ju vara gudmor/fadder och sen är du ju lite närmare nu än kusiner, dock älskar jag dom över allt annat också såklart men ni förstår nog vad jag menar.

Nu kom Gustav hem och det första han sa va " varför trodde du att jag hade ramlat och slagit mig? Tycker du jag är så klantig? " haha han är för söt, nej men kanske för att jag har varit nära på att göra det fyra gånger idag om inte mer.. det är ju glas halt verkligen. Få bort all denna is fort, det är inte skoj !

Nä nu tänkte jag skulle leta runtl lite här på internet och se om jag hittar något, vet ni några bra sidor?

Kommentarer
maya säger:

hittade precis den här bloggen :) har inte hunnit läsa så mycket, ska ju sova nu...

killen som inte kom hem i rätt tid, han kanske behövde gå ett extra varv runt kvarteret, ibland behöver de lite egen tid, eller va de kallar det för, ha ha

2011-01-12 | 00:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback