En kram och några vänliga ord..

Vet inte om jag är ledsen eller vad det är med mig faktiskt, känner mig ensam.. lämnad. Men jag har allt jag någonsin vellat ha, jag har en fantastisk pojkvän som jag älskar mer än allt ♥ En familj och sälkt som är så otoligt bra och underbara vänner, vad med kan man begära?

Jag har så mycket att vara tacksam över, min fina systerdotter Wilma som kommer växa upp fortare än man kan ana och bli den sötaste flickan i världen. Få vara del av alla fina människor runt om kring mig liv, mina små kusiner Edvin, Elias och Melvin som ligger mig riktigt nära om hjärtat, Edvin är min egen lilla bebis och det kommer han alltid vara. Har inte lärt känna Elias och Melvin på samma sätt, men tycker såklart om dom jätte mycket också med Edvin är det något speciellt med, min prins

Jag vet inte varför jag känner mig helt nere, kanske ibland man behöver höra "att man är bra som man är", " att man är en bra vän " , " att man är älskad av dom man älskar " osv. Kanske det är något sådan jag behöver höra, jag vet inte. Känner mig bara .. ingenting. Mål lös? Allting bara är, vi bara är.. Behöver något, men jag vet inte vad. En kram och några vänliga ord, det är allt jag vill ha just nu..

P.S ibland måste jag få skriva av mig här i bloggen även om det är lite nedstämmda inlägg, förlåt men bloggen handlar om mitt liv, mina tankar, känslor osv.. Ibland kan det kännas skönt att bara få skriva ut allting som bara känns bajs..


Kommentarer
Therése säger:

Love you !

2011-01-28 | 13:33:28
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback