Dags att sova nu..

Nu har jag precis fått Edvin till att sova och syster försöker få Wilma att sova men hon verkar inte vilja så jag passar på att blogga lite under tiden, men har inte sådär jätte mycket att skriva. Ska snart åkta till skolan och gå på utvecklingssamtal sen ska jag hit igen och hämta upp Edvin, vi ska till Siba också och kolla vad det är för fel på min hårdisk som håller på att krongla till tusen.

Sen ska vi åka hem, tror att hans mamma saknar honom lite faktiskt. Men nu får hon ju tid att vara med bara Elias det är ju inte så ofta kanske, nä nu ska jag hjälpa syster att lägga över bilder till datan skriver mera sen, men nu fick syrran telefon så passade på att ta lite bilder på mig och Wilma som inte lyckats somna än ;)

mosters äkskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback