Dags att sova, godnatt

Mamma köpte ju hem dem båda tunikorna/blusarna ifrån kappahl så imorgon ska jag åka hem och prova dem och gemföra alla och se vilken som känns rätt och då vet jag vilken jag ska behålla eller ja den jag köpte idag ska jag ändå behålla och kanske dom andra också. Får se med stolekarna och sådär också för brukar ha 36/38 och det brukar ju typ var s/m men på en av dem så var 36/38 s och 40/42 var m, man bara hallå? 

Lite stort kanske, så vi får väl se hur det sitter imorgon. Köpte s stolekerna dock men ibland vet man inte, ibland är det snyggare när det sitter lite lösare speciellt tunikor det ska inte sitta tajt tycker inte jag. Men vi får se imorgon, nu ska jag lägga mig och se på drottningoffret tillsammans med pojkvännen och äta lite gottigott haha. Har ni sätt på drottningoffret föresten? Faktiskt riktigt bra serie som sänds på måndagarsvt fast tror det kanske va sista avsnittet nu i måndags? Men man kan ju se på svtplay om man vill, det ska vi göra nu ;)

Tycker btw det är den bästa webb tv sajten är svt.. dem flesta andra är faktiskt ganska dåliga. Kanske för att svt var först eller kanske för att dom inte har någon tröttsam reklam? Eller helt enkelt bara är bättre.. vad tror ni? Eller vad tycker ni, håller ni med mig?

Godnatt på er och sov så gott puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback