Blev till att åka hem i stället för till moster

Så nu är jag hemma igen, det blev ingen vistelse till moster hon hade lite fullt upp med att passa Melvin och sina egna barn så jag tänkte det kanske var bättre att åka hem. En kelgalen katt och en sovandes pojkvän var det jag blev bemött av haha, aw.

Fick ett jätte fint halsband av mormor för att jag klarade körkortet, visar sen :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på klockan är ju bara fem? Hmm.. Vad finns det att göra? Kanske ska fortsätta rensa på min hårdisk men den verkar inte riktigt som den ska så vet inte om jag vågar ha på den så mycket, tänk om den slutar funka? Då är det den fjärde eller femte som gått sönder och det är inte skoj att bli av med allt :/ eller hur?

Nä nu ska jag hitta på något, får se vad det blir hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback