Ändrade planer

Hej på er, det blev lite ändrade planer jag ska inte köra in idag utan Oliwias pojkvän Andreas kör oss in ist, så blir det kanske middag innan ( får se med dom andra först ) sen blir det iaf in till trädgårn och se vår älskade Björn Rosenström

Sista bussen hem gick 00:16 eftersom det är dag före helgdag eller något sånt? Så det blir inte så sent ikväll, hade ju inte tänkt det ifrån början ändå att dricka eller något men det blir nog lite drickande ändå. Pratade med mamma som var i stan och hon sa att det va inte kul att köra där eftersom det är is under snön så ja det fick bli att hoppa över det där med att köra in helt enkelt, för allas säkerhet. Sen blir det kanske lite roligare för mig att dricka lite också, men det blir inte så mycket :)

Har precis duschat så tänkte jag skulle blåsa håret, måla naglarna och smörja in mig med en god body lotion och spruta på en god perfym ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback