28e januari 2011

God eftermiddag på er, hann inte skriva imorse innan jobbet men nu är jag hemma igen. Gick vid tolv och nu har jag städat hela huset, puhh ! Visst har jag blivit duktig? Skaffat mig jobb, börjat träna osv. Känner mig nästan vuxen nu, haha. Ja och snart flyttar vi ju också så det blir det lite mer på riktigt.

Ska träna klockan fem sen efter det ska jag jobba på kvällen så det blir en lugn dag idag, måste plugga lite också men först ska jag se till att få mig något i magen är vrål hungrig men har tvättat golven där ute så får vänta lite. Skriver mera sen puss

Kommentarer
medina säger:

Hej



Fin blogg, har en fråga jag är en 18 årig tjej och vill ha ett jobb var ska man söka ?

2011-01-28 | 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback