23e januari 2011

Godmorgon, sovit gott? Jag har faktiskt inte sovit så mycket, eller jag tog en ganska lång sovmorgon men eftersom jag somnade efter fyra inatt så är det ju inte så mycket ändå, eller hur?

Patrik och hans pojkvän ska iaf snart komma och hämta mig så ska vi åka till Rebecka och hälsa på henne på jobbet, vi jobbar ju på samma jobb nu haha. Men har nog sagt att jag inte kan jobba idag, tänkte säkert att jag skulle vara bakfull? Nä juste, jag ville inte jobba kväll och missa allt skoj som går idag.. Eller iaf en sak som är skoj, solsidan.

Men han kommer ju vid fyra så får ha hunnit gå innan dess men det tror jag nog jag har, ska ju bara hälsa på. Nä nu måste jag springa dom är utanför. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback