18e januari 2011

Godmorgon, sovit gott? Det har jag gjort, fast vaknade inte lika bra. Hade så fruktansvärt ont i halsen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen helt ärligt. Det gjorde så jävla ont så jag kände bara - nej jag måste vara hemma och vila idag. Och jag tror jag gjorde rätt, fast nu känns det fel.

Pojkvännen hade ju ont för ett tag sen och fick medicin utskriven så tog en sådan och nu är allt det onda borta, hur bra som helst. Men missar ganska mycket i skolan dessvärre, ringde Noomie förut och dom hade genomgång om något nytt som vi ska börja med. Jaja, får skriva av henne och ta igen det när jag kan helt enkelt.

Vaknade vid tolv så man kan ju lugnt säga att jag har sovit ut idag iaf haha, vet inte om jag ska åka och hämta lill prinsen Edvin och umgås med honom idag eller om jag bara ska ligga här själv. Det är ju lite lång tråkigt måste jag säga, kanske lika bra att plugga på något, men vad? Hmm.. Får se, skriver mera sen puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback