14e januari 2011

Godmorgon på er, skönt med lite sovmorgon idag faktiskt. Har precis städat, ganska jobbigt såhär på morgonen men skönt sen när man får pengarna ( ja det är som ett litet extra knäck, jobb ) Börjar känna mig typ dålig, inte alls kul för imorgon är det ju dop och då får jag verkligen inte bli sjuk. Har ont i halsen och typ kroppen, får hoppas det går över. Börjar ju skolan halv tre idag, men vet inte ska man strunta i det? Vara hemma och kurera sig ist kanske? hmm.. det låter lockande, får se hur jag gör. Har en sak som måste bli klar tills nästa vecka också, så det kanske hade varit lika bra?

Nä nu ska jag duscha så får jag tänka på saken, hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback