11e januari 2011

Godmorgon, sovit gott? Det har jag gjort, fast det har varit ganska kallt bara och stackars Gustav har inte kunnat sova så mycket inatt heller. Tänke se med er om ni visste om man kunde typ köpa något på apoteket eller något som hjälper en att soman, inte sömn tabeltter kanske man något i den stilen eller är allt sånt receptbelagt? Jag har ingen aning, men tycker så synd om honom när han måste gå till jobbet och jobba ändå, bubben ♥

Ska hem om en stund och göra en sak, jag tror ni kommer bli ganska glada över haha. Men ni får inte se förens på lördag var det är för något :) hihi så det är bara till att hålla era ögon och öron öppna nu fram tills på lördag.

Vet inte om jag ska hoppa in i duschen nu eller om jag ska försöka somna om en stund till, det är fortfrande jätte kallt så ligger under täcket och värmer mig just nu men fingrarna fryser dem också så det är väl bäst att stoppa under dem också. Hörs senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback