Vem går upp klockan fem och städar? Jo, jag

Jag skulle tro att dom flesta ligger och sover nu? Ja det borde nog jag också gjort men istället syssetsätter jag mig med att städa bort ifrån gårdagens fest som var här.


Känner mig ganska duktig faktiskt, vem går liksom upp vid fem tiden och städar? Nu ser det ut såhär i alla fall och rummet kommer ju bli betydligt skönare att vakna upp i sen, om jag lyckas somna om igen då vill säga ;)

Vi skulle dragit vidare hela tiden men ja vi hade ju så trevligt så varför inte stanna? Jo lika kul dagen efter är det ju inte och det är lika bra att få det gjort så fort som möjligt annars står det där tills det MÅSTE bort. Min pojkvän väckte mig av att han hade jätte ont i huvudet och behövde tabletter och saft klart man är snäll och fixar ;) Sen trodde han att han skulle spy och var jättr yr och mådde dåligt, stackarn men så går det när man dricker sprit.

Tror inte jag kommer kunna sova på ett par timmar känns det som, är jätte pigg nu usch ! Har knappt sovit något inatt heller, så hade verkligen behövt sova. Men tänkte sätta på några av mina serier som jag annars inte får se när pojkvännen är hemma haha, så kan ju passa på nu när han sover.

Så kommer säkert somna efter en stund, fast risken finns ju att man blir typ hel inne i det så man inte kan sova sen.. Jaja det får jag väl ta i så fall då haha. Hörs imorgon? Eller det är ju ny dag redan, men ja förhoppningsvis så somnar jag och då kommer det kännas som en ny dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback