Ska hem till moster

Nu ska jag ut i det fina vädret och hem till moster för att fota lite till till dockumentärfotograferingen, behöver ett par bilder till känner jag sen är jag klar, skönt !

Fick också reda på förut att resan till turkiet är bokad nu i september så i juni ska jag till kroatsien med familjen och älsklingen sen till turkiet med hela släkten. Har aldrig varit utomlands alla tillsammans så, så det ska bli riktigt skoj faktiskt att det blir av och få vara med alla små gows barn hela tiden kommer ju bli toppen (Y)

Men kommer sakna min baby som är hemma, han kan ju inte bara ta ledig sådär men jag har ju slutat skolan då så sen om jag skulle få jobb så vet jag ju det nu redan att jag inte kan jobba då, så det blir nog bra. Nä nu kan jag inte sitta här och tjata mera, nu ska det fotas hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback