Rederiet

Jag och Gustav har länge pratat om att vi ska laddan ner och se på det, innan jag träffade honom så såg jag typ två säsonger av det och det va ett tag innan det typ två år sen kanske så man kommer ju ihåg en del men inte allt. Nu laddade vi ner alla säsonger och det var tjugo stycken, fatta många? Helt sjukt att det gått så länge för jag kommer ihåg när jag var mindre att vi alltid kollade på det på torsdags kvällarna, det var lite som tradition då att äta gott när pappa kom hem och titta på rederiet.

Kanske inte har sagt det innan men pappa jobbar ju borta, han kommer hem torsdagar och är hemma till söndag sen åker han bort och är borta fram tills torsdag så på vardagarna är han inte hemma.

Men i alla fall tillbaka till rederiet, är det någon som kommer ihåg det? Jag tycker det är jätte bra och verkligen ALLA svenska skådespelare är ju med helt sjukt haha men jätte roligt att se det faktiskt, så det är bland annat därför jag varit dålig på att uppdatera också. Pojkvännen är helt såld på detta nu så han nördar sönder det nu, det var ju som sagt inte längesen jag såg dom två första säsongerna så en del kommer man ju ihåg ändå så därför är jag inte så jätte insatt just nu, vi är fortfrande på första säsongen.

Men ja vad jag ville säga var väl att det är en riktigt bra serie och jag rekomenderar alla som inte sätt den att se den och dom som har sätt den när dom va små att se om den. Den är ju gammal och sådär, men tycker det är kul att se faktskt, har även laddat ner tre kronor en svensk serie det också som gick för många år sen men den får bli efter denna. Ville ladda ner nya tider, vita lögner och skilda värdlar också någon som kommer ihåg dom? Det gör i alla fall jag och dom gillar jag verkligen men dom fanns inte att ladda ner, typiskt ! Men får väl nöjda mig med detta tjugo säsonger av rederiet, vi lär ha fullt upp ett tag.


en favorit i repris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback