På jobbet

Hej på er är på jobbet nu, fy va segt och pojkvännen ringde förut och sa att han skulle åka bort och jobba imorgon och kommer inte hem föresn på torsdag. Så typiskt att jag jobbar idag då? Vad ska jag göra imorgon haha, jaja det årdnar sig nog men tycker det är så tråkigt när han reser iväg speciellt nu när vi bor hemma hos hans mamma och pappa, blir ju en annan sak när vi bor själva sen för då kan man ju göra lite som man vill och så.

Men men, det är i alla fall ganska lugnt nu och därför jag kan blogga haha. Och precis när jag skrev det fick jag kunde haha, nej men det är ganska lugtn faktiskt känns som om jag jobbat ganska länge och det har bara gått en timma? Alltså fem timmar kvar, åhh dör ! Nej ska inte överdriva men hade ju varit trevligt med lite sällskap haha, så kom gärna förbi i det tråkiga vädret om ni har tråkigt haha ;) Hörs senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback