OC

Jag tänkte förut att jag skulle ladda ner lite nya avsnitt ifrån alla mina serier haha, kollar ju på dem flesta faktiskt och tänkte se om det hade kommit ut några nya avsnitt att se på. Men har inte gjort det än, tänkte på det förut i duschen haha inte kommit så långt som att göra det än. I alla fall, så kom jag och tänka på gamla OC serien och att det var längesen jag såg den, älskar den serien ! Det var den första serien som jag såg, sen kom ju alla andra, one tree hill, gossip girl, DH, 90201 osv ovs men det är nog ändå något speciellt med OC

Så satt jag och kollade på trean och bytte över till feman och vad är det inte som går? Ett avsnitt av OC snacka om att jag blev glad och inte vilket som helst utan ett av dom bästa haha, enligt mig då det när summer och hon blonda? Vad hon nu heter med kort hår, båda dejtar seth dom tävlar lite om att vinna honom. Och det är julnukka haha, han är för rolig. Så nu ska jag lägga mig i soffan och titta på ett saknat OC eller i alla fall ett avsnitt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback