Mys med baby ikväll

Oj längesen jag skrev nu haha, ursäkta men har varit uppslukad av alla serier som jag inte kunnat ladda ner avsnitt ifrån då hårdisken varit full men nu när vi köpt en ny mycket större så finns det gott om plats, bra va? Så därför jag inte bloggat så mycket, eller ja sen i morse haha. Just nu ligger pojkvännen och sover i soffan så jag passar på att se på lite OC tills han vaknar, spelade in det ifrån när det gick på tvn idag smart va då kan man spola över all jobbig reklam sen hur bra som helst.

Va och köpte massa mat förut så ikväll ska vi göra kyckling sallad med vitlöksbröd och till efterätt blir det jordgubbar och annanas doppade i smält chocklad hur gott är inte det? Mumms, ser fram imot en mys kväll med min baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback