Kör på nyktert

Ja idag har jag faktiskt gjort det och det känns himla bra faktiskt, alla andra festar typ och alla kommer vara bakfulla imorgon men inte jag wiie haha. Tror jag gjorde ett bra val som valde att inte dricka, hade inte pallat det idag känner jag. Det blev inte så mycket igår men huvudvärken idag har inte varit rolig ska jag säga er. Sen så var vi hemma och firade mamma idag så har varit där hela dagen typ, fått jätte god mat och haft kul och spelat spel bilder kommer imorgon.

Så var killen och hade "grabb kväll" med sina kompisar. Tittade förbi en stund men kände ganska snabbt att det var inget för mig så åkte hem igen och nu har jag varit fylle taxi åt ett par stycken, ja ibland är det bra att hålla sig ifrån alkoholen och vara nykter.Många av mina vänner tjatade idag att jag skulle dricka och att det var så tråkigt att jag inte ville det att jag va "torr" nu ringer/smsar dom och vill ha sjuts hem, där ser ni bra att man inte dricker ibland? Tyvärr har jag ingen benis kvar i bilen så kan dock inte köra hem dom men hade jag haft det hade jag såklart gjort det.

Killen ligger och sover så gott i sängen och jag är ganska pigg typ? Kanske ska lägga mig och se på mina serier, smsade en av mina vänner för en stund sen och frågade om hon var tvungen att gå hem om jag inte körde men fick inget svar, hade ju såklart kört henne ifall hon vart tvungen att gå annars för det är svin kallt ute, usch.

Nä får se om hon hör av sig igen, annars somnar jag väl snart. Hörs imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback