Hur ska man hinna allt?

Fick precis pratat med min vän Janni i typ en halv timma, gud va jag saknar henne ♥ En sån stark person, en sån fin tjej men som är för snäll ibland och tänker för mycket på andra och hur dom mår än sig själv och det är synd för hon förtjänar verkligen så mycket bättre och det vet hon själv!

Men det var skönt att prata av sig lite, saknar mina vänner så mycket ibland. Hinner aldrig ses typ och jag är verkligen ledsen över det, jag vill men får inte tiden att gå ihop. Vill umgås med mina vänner som jag gjorde förr men det är svårt när man samtidigt vill göra bra ifrån sig i skolan och allt som den tillhör, jobba, träna, vara med familjen, släkten och pojkvännen. Hur får ni allting att gå ihop?

Kommentarer
Janni säger:

Gullig du är gumman, vi måste verkligen ses snart <3

2011-02-03 | 02:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback