Har ni tips?

Vet inte riktigt vad jag göra, åkte och hämta pizza för att vi var jätte hungriga men när jag kom hem upptäckte vi att det inte var någon sås på killens pizza och han blev ganska irriterad eftersom det inte är första gången det händer precis och jag förstår honom man blir jävligt sur.

Och det kan man väl säga att han är nu, men liksom han blir det imot mig också, även om han inte menar det mot mig så är han på dåligt humör och då låter sur när jag frågar något, ni förstår säkert? Har ni något bra tips om vad man kan göra, säga eller så? Brukar lämna honom ifred och inte säga så mycket så går det över efter en stund, men ni kanske ha något bättre tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback