5e februari 2011

Hej på er, jobbat idag så därför jag inte skrivit förens nu. Jobbade bara två timmar men Rebecka skulle jobba från tolv till sex så stannade kvar en stund och käkade med henne, så kom hem nu precis och killen ligger här och lyssnar på rock och dricker öl. Ja förfesten är igång haha ;)

Ikväll ska vi hem till Petter och Sandra med gött folk och sen blir det väl kanske golfen eller något liknande, ska hämta Rebecka vid halv åtta så undrar lite vad jag ska sysselsätta mig med under tiden? Hmm, förslag? Är ju lite törstig redan nu, men ja är ju lite taxi åt alla och måste köra och därför vara nykter, fast bara tills vi kommer hem till Petter och Sandra sen ska jag dricka masser, ikväll ska emma bli full. Det var längesen jag var det nu, så det är på tiden tycker jag.

Hörs senare


Kommentarer
amanda säger:

hur fick du jobbet ?

2011-02-05 | 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback