4e februari 2011

Godmorgon på er, sovit gott? Det har jag gjort, känner mig riktigt utvilad faktiskt. Fast det var riktigt jobbigt i morse när pojkvännens alarm på mobilen gick om och om igen för att han ville snoza hela tiden haha, så somnade jag till och fick höra alarmet igen och sa " ska du inte gå upp nu? " så han inte skulle försova sig och då hade han också somnat och drömt precis att han hade försovit sig och att klockan var sju så han blev lite stressad och kollade på klockan svarade " men den är bara sex " och somnade om i några minuter till. Aww nutte, klart han ska få sova lite haha.

Han kom i alla fall inte försent, han va hemma på frukost för en stund sen eller ja en timma sedan nu oj va den tiden gick fort? Fick i alla fall frukost på sängen, mys ! Och snart kommer han hem på lunch ju haha, fick sms imorse av min chef också som frågade om jag kunde jobba tisdag och självklart kunde jag det. Inte jätte roligt jobb men alltid gött med lite extra pengar, eller hur? Gustav ska ju åka bort och jobba i nästa vecka också, han skulle ju gjort det i onsdags egentligen men det blev ju inte så utan det blev framflyttat så kan ju hoppas på att han åker måndag eller tisdag då.

Nä nu lockar tvn, hörs sen puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback