24e februari 2011

Igår jobbade vi himla mycket med projektarbetet därför blev det inget mer skrivande. Nu ska jag skrax åka iväg och jobba, skulle egentligen börjat klockan sex men fick ett samtal ifrån Rebecka och hon hade rast ifrån till halv sju och frågade om jag inte kunde börja fem i stället så hon kunde komma och hälsa på, så jag ringde till min chef och frågade om jag kunde börja fem i stället och det var helt okej. Mer pengar till mig också ;) jätte bra.

För på lördag ska jag till ullared och vara där hela dagen och shoppa som bara den haha, har en del sparade pengar nu så det blir hur bra som helst.

Nä nu ska jag åka iväg, men jag lämnar datan hemma idag orkar inte släpa på den. Så hörs imorgon för när jag kommer hem kommer jag vara sjukt trött och lägga mig med en gång haha. Ha en fortsatt bra dag alle sammans i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback