23e februari 2011

Gud vad jag känner mig duktig, har pluggat hela morgonen haha. Nu är repotget klart, var inte riktigt nöjd igår så gjorde om och la till och sådär så nu är det bra ska skicka det till mamma så hon får rätta och så det blir snyggt och bra haha, tur att man har sin mamma ♥

Nu sitter jag och kollar på massa som jag spelat in och min älskling var snäll nog att spela in ullared som jag inte ens hade bätt han om ;) så söt ♥ Så nu har jag tittat på det och är jätte sugen på att åka dit, såg på deras blogg att dom hade fått in jätte massa fint. Så ringde min syster och sa att jag var sugen på det och då sa hon att mamma och hon hade pratat om att kanske åka dit på lördag, vilken tur eller hur? Så man kan ju hoppas lite på att det kunde bli så kanske. Dock så vill jag bara ha kläder eller ja, man vill ju alltid ha så mycket när man väl kommer dit men kan inte köpa mer än bara kläder typ har ingen plats eller några pengar. Men bra sugen på att köpa massa annat smått och gott kommer man bli.

Nä nu ska jag ladda ner lite serier försökte ringa moster för hade tänkt ta lite bilder utanför huset och sen typ på henne när hon gå med vagnen eller något kanske. Men hon svarade inte så får göra det på fredag då kanske, då slutar jag ju vid tolv. Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback