18e februari 2011

Puuhh är helt slut, fast egentligen inte om man gemför med hur jag brukar vara efter att ha varit i skolan och haft lektioner en hel dag. Hade i alla fall bara en lektion idag eftersom det var fotbollstunering på skolan, så vi slapp en skönt. Sen har vi varit i studion och fotat till projektarbetet och det blev riktigt bra, sita fotograferingen är på måndag sen har vi alla bilder vi behöver.

Tänkte att jag kunde visat några bilder ifrån fotograferingen, men ska bara kolla egenom alla 500 bilder först. Blev sjukt många men bra då har men en del att välja mellan eller hur? Killen är nere på after worrk med grabbarna idag, hade egentligen tänkt följa med men känner mig väldigt trött kanske hade behövt lägga mig typ? Men kan känner att jag kommer ha super tråkigt och bara vänta på att han ska komma hem, så det blir nog till att jag går med dom sen när dom drar vidare. Man kan faktiskt ha kul utan att dricka, brukar ju aldrig dricka så speciellt mycket när jag dricker ändå så känns så ondödigt speicellt nu när det är så kallt ute. Men bilen tog ju såklart killen ner till buben, typiskt men så långt är det ju inte så får väl ta en promenad ner sen kanske får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback