12e februari 2011

Godmorgon, vem är uppe med tuppen haha. Jo efter den fantastiska kvällen igår så gick vi och la oss väldigt tidigt faktiskt, kollade på bond filmen men jag såg inte hela somnade ungefär då när tåget dom var på skulle sprängas haha. Gustavs kompis ringde strax efter tolv någonting och då hade jag sovit ett bra tag asså haha. Så ja man kan väl säga att jag fick sova ut, det var verkligen behövligt att ha en lugn och mysig hemma kväll igår bara.

Nu vaknade jag av att mamma ringde, min syster och hennes lilla familj ( Micke och Wilma ) håller på att flytta, dom ska bo ganska nära oss nu det är ju fortfrande en bit men tanke på att det är på hisingen hade ju helst sätt att dom bode här ute på öarna men ja det är ju inte det billigaste alternativet kanske. Så nu ska dom flytta till torslanda i alla fall och jag ska vara med och passa lilla Wilma under dagen, det blir ju jobbigt för dom att både ha henne och att köra runt saker hela tiden. Får se hur länge det blir, ska strax åka men tänkte ta med mig datan så jag har någonting att göra haha ifall hon sover och sådär ;)

Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback