Mysig lördags kväll

Har haft en mysig kväll tillsammans med min fina pojkvän, vi gjorde mat och åt gott och sen såg en film. Så som sagt innan visste jag inte om det skulle bli till att dra till inflytningsfesten eller vara hemma, men det blev hemma ändå. Ingen av oss orkade riktigt och då jag inte ens visste om det förens när han ringde på dagen, så blev det lite sent då vi sagt att vi skulle ha slapp/mys kväll.

Nu sitter jag här med datan och har lite egen tid och min pojkvän sitter och spelar tv spel, riktigt tråkigt enligt mig haha så jag får sysselsätta mig med annat som detta tillexempel.

Men en fråga som jag undra är vart har alla läsare tagit vägen? Vet att jag varit dålig på att uppdatera, men får inga kommentaret längre eller någonting :( Buhu, dåligt ! Vad hände? Tycker ni det har blivit tråkigt att läsa eller är det för att jag inte skriver så mycket om musiken längre eller vart ligger det? Kom gärna in med kommenterar om det ni som fortfrande läser, så jag vet vad jag ska förbättra osv. Skulle verkligen uppskattas :)

Kommentarer
Jennie säger:

vill se bilder :)

2010-09-19 | 21:03:14
Bloggadress: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback