30e september 2010

Hej bloggen

Hur mår ni idag? Själv är jag trött som bara den, usch ! Ligger och kollar på idol nu fast just nu är det reklm så tänkte jag kunde passa på att blogga lite under tiden. Idag var det en ganska kort dag i skolan, hade religon och sen var vi och hade lite handledning till vårt projektarbete och både gick jätte bra. Var ju lite nervös inför att få tillbaka provet, trodde inte det skulle gå så bra faktiskt men det gjorde det. Kändes skönt ! Och projektarbetet har jag varit lite nervös inför eftersom projektplanen ska in imorgon men efter lektionen kändes det jätte bra för nu är vi verkligen på gång vilket känns skönt.

Har varit ute på promenad med therese, tilda och edvin. Var och hälsade på ankorna och gick och hade det trevligt, super mysigt ! Sen gick vi även förbi moster och hälsade på lilla melvin, bebisen !  Så söt ♥

Nä nu är jag faktiskt riktigt trött så jag måste lägga mig i sängen och vänta på att min fina pojkvän ska komma och gowsa ner sig tillsammans med mig. Kom på att jag hade lite godis kvar ännu så får väl trösta mig med det tills han kommer in, godnatt på er och ha det bra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback