18e september 2010

Hejsan, hur mår ni? Jag är iaf riktigt glad att jag mår bra idag, haha. Och kommer göra det imorgon också, dock var det inte samma med pojkvännen min. Så det känns lite skönt att man själv inte mår dåligt av bakfylla och ist kan skoja och retas med honom för att han är det haha. Lite ond, njaa han förtjänar det ;)

Vi har sagtt hela veckan att vi skulle ha en LUGN helg och inte dricka, hur bra gick det för hans del? Så då förtjänar han faktiskt att bli lite retad, sånt man får ta liksom :D

Ikväll blir det iaf lugnt för hans del också, tror jag. En polare till han ringde innan och sa att det var idag dom skulle ha inflyttningsfest och ville att vi skulle komma. Synd att man inte visste det tidigare, för är verkligen inte pepp på att gå ut överhuvutaget, plus att vi sk laga mat och sådär ikväll. Så tror nog att det blir att vi stannar hemma, men man vet ju aldrig eller hur? ;)

Speciellt inte med killen, han säger en sak men ändrar sig lika fort igen typ haha. Ibland lite jobbigt men ja det är sånt man får leva med, samma sak som han får leva med många av mina brister. Ska försöka hitta några bra film man ska se på ikväll, har ni några tips? Känns som om man sätt dom flesta filmerna som är världa att se typ haha. Nä men väldigt många har man verkligen sätt, så hoppas någon kanske kan komma  med något tips på någon film man inte sätt tidigare? :)

Tack på förhand, kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback