17e september 2010

Då har man kört första körlektionen på ett jävla tag nu då, gick bra men det finns ju saker som behövs öva på och repitera ifrån tidigare lektioner. Men när har jag iaf börjat, känns bra. Har tagit alla lektioner som jag har kvar redan vecka 40, tiden kommer gå riktigt fort.

Har drukit en hel del nu det sista så jag och min pojkvän bestämde att vi skulle ha en lugn helg utan dricka, påvägen hem på bussen ringer han och säger - simon ringde och frågade om jag ville med till strandbaren, käka och ta några öl. Sen ska några ifrån jobbet dit också, är det okej? Ja vad ska man göra säga nej? Nä det funkar inte, han får väl göra vad han vill och ja va jag vill men det är lite tråkigt att sitta här själv. Men får väl födriva tiden på annat sätt, frågan är ju bara med vad.

Orkar verkligen inte plugga, fast jag vet att jag kanske borde. Både teori och religon som jag ska ha prov i nästa trosdag, men man är hellt slut efter en hel dag i skolan, haha. Är ju som sagt inte så van vid att börja tidigt och sluta sent, men när dom lägger in lektionerna så dumt så blir det så. Dock hade jag ju lagt in körlektion där nu så egentligen börjar jag inte förens halv tre, så har ju en go sovmorgon men hade gärna bytt ut den och lagt in den på en annan dag. Men men finns inte så mycket att göra åt, det är ju bra också nu när man börjar med projektarbetet och sådär att slutat tidigt och börja sent för då kan man få in det då.

Nä nu ska jag se om det går något på tv, så hörs vi när vi hörs ha det fint alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback