Mys kväll med pojkvännen idag

Kom hem för en stund sen, puuh. Helt slut, först cyklade jag ifrån färjan hem till killen för att hämta pengar. Kunde åkt buss hela vägen men eftersom jag tänkte jag skulle vara lite duktig så cyklade jag, sen så var det också att jag orkade inte gå hela vägen till ica eller ja det hade väll inte varit så jätte jobbigt men att gå hem med påsar fulla är väll inte jätte roligt så därför valde jag att cykla så det skulle bli lättare. Men jobbigt var det, men vill man bli fin får man lida pin som man brukar säga.

Och vill man äta gott ikväll så får man väl offra sig lite ;) Ska laga mat till mig och älsklingen sen, ska bli riktigt mysigt och gott. Köpte kött, potatis kroketter och jensens favorit sås sen lite sallad till det och även vitlöksbröd att ha innan som lite förätt så det kommer nog bli riktigt bra.

Medans mannen jobbar och står i står jag vid spisen, haha låter lite som förr i tiden ;) Mannen drar in pengarna och kvinnan står och lagar mat, men men mig gör det ingenting det är ju kul ibland att laga mat och idag känner jag verkligen för det.

Nu ska jag se premiären av hanna montana haha, jag älskar den serien så klart jag måste se första avsnitten av den nya säsongen höhö. Kollar disney channel 24/7 typ eller jag och min pojkvän inget är så bra som tecknat, tur att vi gillar samma annars hade det ju blivit lite jobbigt.

Nä nu ska jag byta över och sen ha en super mysig och bra kväll, hoppas ni också har det puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback