Kvällens planer

Ja det blev ingen utekväll, iaf inte för mig. Pojkvännen är med sina vänner och dricker, mina vänner är ute och roar sig eller också hemma med sina pojkvänner.. Men tycker det är viktigt att man inte bara är med varan eller ja att man är med sina vänner också. Eftersom jag typ bor hos min så det lite svårt att inte bara vara med han, nu har dem flesta andra av mina vänner också pojkvän så när man "kan" titta på något kan inte den andra, när man vill så har den andra inte tid och visevärsa. Ibland är det jobbigt, allt va så mycket enklare förr.

Men behöver mer tid med mina vänner, är lite trött på det här nu att bara vara hemma hela tiden. Vill festa i stan och ha skoj, så nästa helg ska jag fan se till att ha en riktigt jävla skoj tjejkväll hoppas några andra också är på haha ;) Annars får jag övertala dom det är ju faktiskt lov nu också så man kanske kan hitta på något skojigt då med, får se vad dom andra har för planer :)

Dopet var jätte fint, gick snabbt bara men det var fint och lilla Melvin var så söt :) Syrran som lånat min kamera glömde såklart den så blev inga bilder, fick ta massa för moster Lena ist som ju stod där framme med sina barn och hennes sambo ( det är alltså mamman till Melvin ) Så bilder fick jag ta ändå.

Tänkte egentligen att jag skulle dricka trotts allt ändå, men stundtade i det bestämde mig nu för att sätta på Glee hela kvällen och poppa popcorn och bara vara för mig själv, tända ljus och gowsa med min lilla katt. Var lite ledsen innan så det ska bli skönt att sitta här och brar ta det lugnt, ibland blir det bara jobbigt och då är det ingen idé att blanda in alkohol i det hela. Det gör nog ingenting bättre precis, tror inte jag iaf.

Pratade med Annie nu och bestämmde att nästa helg ska vi in till stan och röja, ska bli så himla skoj och pratade lite om restaurang och bio nu på lovet. Behöver vara med mina vänner lite nu så det ser jag verkligen fram imot. Nä nu väntar en hel kväll med Glee, skriver kanske mer sen ha en fortsatt bra kväll alla! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback