Godnatt

Pojkvännen kom hem just, ganska så full han ligger däckad i sängen nu och snarkar så det var inte så lätt att somna om igen, så tänkte jag kunde skriva ett "godnatt inlägg". Hade en lugn kväll och såg bara på Glee tills jag somnade, känns skönt att inte vakna upp som han imorgon. Kommer nog vara ganska duktig bakfull må jag tro, pratade med hans pappa och han ska tyligen jobba imorgon också så vi får väl se hur det går, eller blir med det. Brukar låta så kvällen innan sen så brukar han inte må sådär jätte bra och det brukar bli sängen hela dagen, men som sagt vi får se.

Nu har han slutat snarka så ska väl gå och lägga mig nu och försöka sova, hoppas ni haft en bra kväll alla. Godnatt och sov gott puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback