Fredagsmys

Ja det säger ju sig själv efter en lång vackas skola så blir den en lugn och avkopplande dag i soffan med gott, eller om jag ska åka hem till mamma har inte bestämt mig riktigt än men tror nog jag är hemma. Alexandra, Micke och Wilma kommer ut men känner mig lite dålig eller ja huvudvärk och seg så kanske är bättre om jag är hemma så jag inte smittar Wilma eller något.

Får se hur jag gör, pojkvännen ligger ändå och sover här nu i soffan lite halvt död. Han börjar känna sig sjuk nu igen, så det blir nog en lugn helg faktiskt. Även fast det är alla helgona, har börjat tröttna lite på att dricka nu och spciellt här ute men får se vad dom händer. Kan ju alltid ångra sig haha, nä nu ska jag poppa lite popcorn och se på tv hörs sen puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback