Dags för sängen

Nu ska jag strax sova, är jätte trött men eftersom pojkvännen spelar så tänkte jag att ja kunde passa på att blogga lite innan det är dags att sova. Ska upp tidigt imorgon så fattar egentligen inte vad jag gör uppe ens? Ibland blir det bara så, helt enkelt.

Har kollat på flightplan nu som gick på tv4, riktigt bra film måste jag säga. Har sätt den en gång innan, men eftersom det inte gick så mycket bra på tv idag så fick det bli den och eftersom den är bra så gjorde det ju ingenting. Någon annan som såg den? Isf vad tyckte ni om den? Tycker den är hemsk, gripande och riktigt bra på samma gång. Tänk va hemskt att veta att man talar saningen fast ingen tror på en och allting pekar på motsattsen, fyfan va det måste kännas fruktansvärt. Usch .. men som i sagorna så blev det ju ett lyckligt slut, opps kanske inte skulle sagt det om någon hade tänkt se den? haha sorry isf (a)

Ingen bebis än så länge, buhu ! Men hörde en annan cool sak idag angånde födelse nummer och det hade ju varit coolt om den föddes den 20/10 för då hade det blivit 20-10-2010 (20,10,20,10) ändå ganska ballt så om den inte ser till att komma inom 40 min så får den ta och vänta tills den 20onde ist höhö, fast egentligen vill jag att den ska komma med en gång så det spelar ingen roll när den vill titta ut, bara det blir snart.

Nä nu ska jag försöka få med mig min pojkvän till sängen, men det lär väl dröja han är helt inne i sitt förbannde spel. Men vi ska se filmen vingar av glas innan jag hinner somna också, han är ju sjukskriven nu så han kan ju vara uppe hur länge han vill medans en annan måste gå till skolan, suck ! Men men inget att göra åt, bara att gilla läget. Nu känns det som om jag somnar i vilken minut som helst så det är väl bäst att lägga sig, ha en fortsatt bra kväll alla och sov så gott när det blir dags för sängen. Puss

Kommentarer
Leia ♥ säger:

Såg lite halvt på den filmen också. :)

2010-10-11 | 12:07:03
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback